Gyakran ismételt kérdések
Hogyan adhatom hozzá a kedvezményre jogosító kuponomat a
kosárhoz?
- Kedvezménykódodat a pénztárnál, fizetés előtt tudod érvényesíteni.
Lefoglalhatom a kosaramba tett árut/árukat?
- Az áru lefoglalása csak a fizetés elvégzése után történik meg. A rendszer ugyan egy ideig tárolja a kosaradban lévő termékeket, de az elérhetőségük nem garantált.
Lemondhatom vagy módosíthatom a rendelésemet?
- Abban az esetben, ha a kiválasztott termék készlethiányos, az ügyfélszolgálat munkatársai felveszik veled a kapcsolatot, tájékoztatnak a várható szállítási időről. Ekkor van lehetőséged lemondani a rendelést. Módosítani a leadást követő 2 órában, kizárólag e-mail-en keresztül, az info@bosu-hungary.hu e-mail címre küldött leveleddel tudod.
Hova és kinek a segítségével szállítunk?
- Magyarország egész területén az MPL munkatársai segítségével juttattjuk el nektek a megvásárolt árucikkeket.
Mik a szállítási és kezelési költségek az internetes vásárlás során?
- Minden esetben felszámolunk egy kézbesítési díjat, mely a termék árától és nagyságától függően változhat. Ezenfelül az utánvétes fizetésnek is van egy díja, ez esetben 799 Ft.
Mennyi időbe telik a szállítás?
- A belső raktáron lévő termékek esetében 3-4 munkanap, külső raktáron lévő cikkek esetében 7-14 munkanap a szállítási idő. Amennyiben a választott termék egyik raktáron se található, a munkatársaink értesítenek róla telefonos formában. Ha ez után is szeretnéd, akkor elindítjuk a beszerzést, ennek viszont megnövekedhet a szállítási ideje.Ha a csomagod nem érkezett meg 14 nap múlva sem, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az alábbi elérhetőségek egyikén:
telefon: +36-70/623-2017 ; +36-30/532-0502
email: info@bosu-hungary.hu
Sikertelen kézbesítés
- Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, megkísérli az azt követő napon is. Ha ezek után se sikerül, akkor a csomagot a legközelebbi postán további 5 napig átveheted, ezt követően csomag automatikusan visszakerül a TTSport raktárába.
Fizetési módok:
Átvételkor készpénzben
- Rendelésed átvételekor a futárszolgálat munkatársánál tudott a fennálló összeget kielégíteni. A gyors és gördülékeny átvételhez kérjük az összegnek megfelelő készpénzt tarts magadnál, arra az esetre, ha a futár nem tudna visszaadni.
Kártyás fizetés
- Kártyás fizetés esetében a Barion online fizetési rendszert alkalmazzuk, mely elfogad Visa, MasterCard, Maestro és American Express típusú kártyákat. Minden tranzakciót a biztonságod érdekében titkosítunk.
Amikor a kártyás fizetést jóváhagyták a megrendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk. Ha bármely tételt, mely hibátlan állapotú, visszaküldesz nekünk, az összeget visszautaljuk a kártyádra.
Hogyan kérhetem a termék visszaküldését?
- A termék visszaküldésére az e-kereskedelemben érvényes szabályok szerint 14 nap áll rendelkezésedre, amennyiben a termék hibátlan állapotú. Garanciális termékek esetében szintén élhetsz a visszaküldés jogával. Ebben az esetben kérjük keresd fel az ügyfélszolgálat munkatársait, az info@bosu-hungary.hu e-mail címen vagy a +3630706232017
Hova küldjem vissza a terméket?
- A visszaküldeni kívánt termékeket kérjük a tatai irodánkba küld, melynek címe:
2890 Tata, Agostyáni utca 73.