Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan adhatom hozzá a kedvezményre jogosító kuponomat a

kosárhoz?

  • Kedvezménykódodat a pénztárnál, fizetés előtt tudod érvényesíteni.

Lefoglalhatom a kosaramba tett árut/árukat?

  • Az áru lefoglalása csak a fizetés elvégzése után történik meg. A rendszer ugyan egy ideig tárolja a kosaradban lévő termékeket, de az elérhetőségük nem garantált.

Lemondhatom vagy módosíthatom a rendelésemet?

  • Abban az esetben, ha a kiválasztott termék készlethiányos, az ügyfélszolgálat munkatársai felveszik veled a kapcsolatot, tájékoztatnak a várható szállítási időről. Ekkor van lehetőséged lemondani a rendelést. Módosítani a leadást követő 2 órában, kizárólag e-mail-en keresztül, az info@bosu-hungary.hu e-mail címre küldött leveleddel tudod.

Hova és kinek a segítségével szállítunk?

  • Magyarország egész területén az MPL munkatársai segítségével juttattjuk el nektek a megvásárolt árucikkeket.

Mik a szállítási és kezelési költségek az internetes vásárlás során?

  • Minden esetben felszámolunk egy kézbesítési díjat, mely a termék árától és nagyságától függően változhat. Ezenfelül az utánvétes fizetésnek is van egy díja, ez esetben 799 Ft.

Mennyi időbe telik a szállítás?

  • A belső raktáron lévő termékek esetében 3-4 munkanap, külső raktáron lévő cikkek esetében 7-14 munkanap a szállítási idő. Amennyiben a választott termék egyik raktáron se található, a munkatársaink értesítenek róla telefonos formában.  Ha ez után is szeretnéd, akkor elindítjuk a beszerzést, ennek viszont megnövekedhet a szállítási ideje.Ha a csomagod nem érkezett meg 14 nap múlva sem, kérjük vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az alábbi elérhetőségek egyikén:

           telefon: +36-70/623-2017 ; +36-30/532-0502

           email: info@bosu-hungary.hu

Sikertelen kézbesítés

  •  Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, megkísérli az azt követő napon is. Ha ezek után se sikerül, akkor a csomagot a legközelebbi postán további 5 napig átveheted, ezt követően csomag automatikusan visszakerül a TTSport raktárába.

Fizetési módok:

Átvételkor készpénzben

  • Rendelésed átvételekor a futárszolgálat munkatársánál tudott a fennálló összeget kielégíteni. A gyors és gördülékeny átvételhez kérjük az összegnek megfelelő készpénzt tarts magadnál, arra az esetre, ha a futár nem tudna visszaadni.

Kártyás fizetés

  • Kártyás fizetés esetében a Barion online fizetési rendszert alkalmazzuk, mely elfogad Visa, MasterCard, Maestro és American Express típusú kártyákat. Minden tranzakciót a biztonságod érdekében titkosítunk.

 Amikor a kártyás fizetést jóváhagyták a megrendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk. Ha bármely tételt, mely hibátlan állapotú, visszaküldesz nekünk, az összeget visszautaljuk a kártyádra.

Hogyan kérhetem a termék visszaküldését?

  •  A termék visszaküldésére az e-kereskedelemben érvényes szabályok szerint 14 nap áll rendelkezésedre, amennyiben a termék hibátlan állapotú. Garanciális termékek esetében szintén élhetsz a visszaküldés jogával. Ebben az esetben kérjük keresd fel az ügyfélszolgálat munkatársait, az info@bosu-hungary.hu e-mail címen vagy a +3630706232017

Hova küldjem vissza a terméket?

  •  A visszaküldeni kívánt termékeket kérjük a tatai irodánkba küld, melynek címe:

           2890 Tata, Agostyáni utca 73.